Zsűrizés

A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékeli két fordulóban.
1.) Egy zárt, online rendszerben, 1-10-es skálán pontozzák a versenyben lévő üzleteket. Ennek eredményeként kialakul a döntősök listája.
2.) Személyes megbeszélés során a zsűritagok újra átnézik és megbeszélik a döntős pályázatokat, felállítják a sorrendet, kiosztják a díjakat.


Az elbírálás főbb szempontjai

  • Vevőbarátság (árukihelyezés, fogyasztói tájékoztatás, alkalmazkodás a vevők elvárásához, árukínálat, átlátható termékelhelyezés, világítás)
  • A vásárlói tér funkcionalitása, használhatósága
  • Fenntarthatóság, környezetbarát megoldások
  • Az üzlet esztétikai kialakítása
  • A külső, illetve belső dekorációk kreativitása
  • Az üzlet kialakítása és a márkájának, arculatának egysége, harmóniája
  • Egyéb kimagasló megoldások, szolgáltatások, egyedi ötletek (kereskedelmi lánc esetén a láncra jellemző megoldásokat is kérjük bemutatni, és a pályázó üzletben fellelhető egyedi jellemzőket is.)   
  • Innovatív technológiai megoldások, technológiai újdonságok, a felhasználás eredetisége, kreativitása