BEMUTATKOZIK A VERSENY FŐTÁMOGATÓJA, A SOLE-MIZO Zrt.

A Sole-Mizo Zrt. Magyarország legnagyobb élelmiszer-gazdasági vál­lalkozásának, a Bonafarm Csoportnak tagja, a csoport élelmiszer-feldolgozó ágazatának egyik meghatározó válla­lata. A Sole-Mizo Zrt. 2006. január 3-án alakult a Sole Hungária Zrt. és az Új Mizo Zrt. egyesüléséből. Az egyesülés útján újra szervezett vállalat azóta is töretlenül fejlődik, úgy a hazai mint az export piacain. A Magyarországon megtermelt tej közel 30%-át a Sole-Mizo Zrt. dolgozza fel 4 üzemében. A feldolgozásra kerülő tejet egyrészt a Bonafarm tehenészeti telepeiről, másrészt csoporton kívüli tejtermelőktől szerzi be.

Kiváló minőségű tejtermékei négy termelőüzemből kerülnek a hazai és a külföldi fogyasztók asztalára

 A szegedi tejüzem az egyik legnagyobb  közép-európai tejüzem. Itt történik a fogyasztói tejek, a piacvezető ízesített italok, poharas termékek (tejföl, joghurt, ízesített joghurt, kefir) gyártása. 2014-ben itt építette meg a cég az új zárt technológiás túró üzemet is.

A bácsbokodi üzemben a hagyományos, a hathetes érlelésű, és laktózmentes trappista sajtok mellett ömlesztett sajtot is gyártanak. Az itt gyártott krémfehér sajtok és Kaskavál típusú sajtok jelentős export termékei a vállalatnak.

A csornai üzemben történik a vaj, és vajkrémek-, illetve a 2017-ben nagy sikerrel bevezetett Mizo Coffee Selection termékcsalád gyártása is.

A marcali üzem kizárólag túródesszertek készítésére specializálódott.

A Sole-Mizo Zrt. termékeit számos a fogyasztók által közismert és kedvelt márka alatt forgalmazza a magyar piacon. Legfontosabb márkái Mizo, Gazda, Farmer és a Hazai..

Legjelentősebb márkája az 1998-ban kifejlesztett széles termékportfólióval rendelkező minden tejfogyasztó által mára már jól ismert Mizo márka.

A Mizo márka az évek folyamán jelentősen átalakult, célcsoportja széles körű, jelenlegi arculatát a 2016-os, eddigi legsikeresebb újra pozicionálása során érte el. Ekkor vált a magyar fogyasztók legkedveltebb tejtermékmárkájává. 2017-ben két új ter­mékcsaláddal, a Mizo Coffee Selection és a Mizo Dessert Selection termékcsa­láddal gazdagodott a portfólió.

Az utóbbi évek legsikeresebb kampánya a Mizo Coffee Selection ter­mékcsalád piaci bevezetése volt. A kam­pány célja az új termék bevezetése mellett a Mizo márka pozíciójának erősítése, a márkaismertség növelése és a mo­dern, innovatív márkaszemélyis ég-je­gyek erősítése volt. Nem szabad figyelmen kívül hagynunk a Mizo laktózmentes portfóliót sem, amely a legszélesebb körben kínálja termékeit laktózérzékeny fogyasztói részére.

 

Mizo a MI tejünk!


AkkorÉsMost




BEMUTATKOZIK A VERSENY FŐTÁMOGATÓJA, A PICK SZEGED ZRT.

A Bonafarm Csoportba tartozó Pick Szeged Zrt. az ország és Közép-Európa egyik legjelentősebb és legnagyobb múltú vállalata. Évente közel 40 ezer tonna húskészítményt állítunk elő, amit kiemelt gondoskodással igyekszünk eljuttatni minél több kereskedelmi egységbe. 

A vállalat  története elválaszthatatlanul összefonódik legismertebb termékünk, a PICK Téliszalámi történetével, amit 1869 óta a Pick Márk által feltalált és azóta is szigorúan őrzött,egyedi receptúra alapján készítünk. Akárcsak régen, ma is az eredeti hús-fűszer összetételt követve hagyományos módon, természetes körülmények között folyik a 3 hónapig tartó érlelés, melynek minden egyes lépését Szalámi Mesterünk felügyeli.

A PICK Téliszalámi 2014-ben az elsők között került be hivatalosan a Hungarikumok közé; még ugyanabban az évben a HERZ Classic Téliszalámi is csatlakozott hozzá. Társaságunk így az egyetlen magyar gyártó, aki két Hungarikummal is büszkélkedhet.

A PICK márka a hagyományok megtartása mellett követi a fogyasztói igényeket. A  PICK márka arculat  három fő értékét tükröz vissza: hagyomány, magas minőség és magyar származás. A csomagolás design a piaci elvárásoknak megfelelően egységes, esztétikus és markáns megjelenést biztosít a márkának.
www.pick.hu

HERZ - A nagy múlttal rendelkező, több mint 125 éves HERZ márkanév a magas minőségű szalámi-, kolbász- és sonka gyártásával jelent egyet. Termékválasztéka az igényesen étkező, minőségtudatos fiatal fogyasztók modern igényeire reagálva folyamatosan megújult formában, kínálja klasszikus ízeit.
www.herz.hu  

FAMÍLIA - Széles portfólióval rendelkező családi márkánk azoknak a fogyasztóknak, akik alacsonyabb áron akarnak garantált minőségű húskészítményeket vásárolni. A FAMÍLIA húskészítmények árszínvonala, széles termékválasztéka és a Bonafarm Csoport által garantált minősége az ő igényeiket szolgálja.
www.familiatermekek.hu

Minőség
Gyártási tevékenységünk során működtetett szigorú minőségirányítási– és élelmiszerbiztonsági ellenőrzési rendszerünk, közel másfél évszázados tapasztalatunk és szaktudásunk, valamint a minőség iránti töretlen elkötelezettségünk biztosítja, hogy termékeink ne csak ízletesek, de a vevői-fogyasztói igényeknek a legmagasabb szinten megfeleljenek.
Magyarország egyik legerősebb, közel 150 éves tradícióval rendelkező márkájának gyártója és forgalmazójaként, gondosan odafigyelünk arra, hogy termékeink mindig a legfinomabbak, ezáltal a legmagasabb fogyasztói igényeket kielégítőek legyenek.  Kiemelten fontos számunkra, hogy a kereskedelmi folyamat legfontosabb láncszemével, a kereskedőkkel folyamatosan együttműködve dolgozzuk a kategória fejlesztésén. Ezért is nagy öröm számunkra, hogy a 2018-as Év Boltja verseny támogatói lehetünk.

Gondoskodás nap mint nap!​

Gondoskodás nap mint nap!